przejdź do głównego tekstu

This site functions best with JavaScript. Please enable JavaScript in your browser to experience all that this site has to offer.

Szukaj ofert pracy

Future you daje Ci
wiele możliwości

O UPS

UPS został założony w 1907 roku w Stanach Zjednoczonych Ameryki jako firma dystrybucji paczek. Na przestrzeni lat urósł do rangi koncernu wartego wiele milardów dolarów, koncentrującego się na celu, jakim jest umożliwienie handlu na całym świecie. Dzisiaj UPS jest przedsiębiorstwem globalnym, o jednej z najsłynniejszych i najbardziej podziwianych marek na świecie. Staliśmy się największą firmą przewozową na świecie oraz liderem w świadczeniu wyspecjalizowanych usług transportowych i logistycznych. Codziennie zarządzamy przepływem towarów, środków finansowych oraz informacji w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie.

TECHNOLOGIA I INNOWACJE W UPS

Jak to możliwe, że potrafimy śledzić ponad 50 milionów przesyłek każdego dnia? Jest to zasługą przede wszystkim sprawnego zespołu pracowników wspieranych innowacyjną technologią. Nie można też zapominać o najbardziej innowacyjnej na skalę światową infrastrukturze obsługi przesyłek i najnowocześniejszych rozwiązaniach dotyczących łańcucha dostaw. Realizując nasza misję staramy się dbać również o środowisko- nasze samoloty wyposażone są w zaawansowane rozwiązania techniczne i paliwooszczędne silniki obniżające poziom hałasu. Skuteczność i zrównoważony rozwój są podstawą wszystkich naszych działań.

Nasze zaangażowanie w nowe technologie oznacza wykorzystywanie odpowiednich narzędzi przy każdym zadaniu, na przykład używanie podręcznego urządzenia gromadzącego informacje o dostawach (DIAD) do cyfrowego śledzenia wszystkich przesyłek dostarczanych przez pracowników UPS. Dzięki ponad 97 000 urządzeń DIAD zbierających i przesyłających dane o dostawach przesyłek wzrasta wydajność naszych pracowników, zadowolenie klientów oraz przychody firmy. UPS wydaje ponad miliard dolarów rocznie na technologię informacyjną, dzięki czemu możemy zapewniać klientom najlepszą usługę śledzenia przesyłek i najdokładniejsze informacje dystrybucyjne. Od aplikacji dla smartfonów i strony internetowej obsługującej średnio 26,2 miliona zapytań dotyczących śledzenia przesyłek po nasze innowacyjne centrum wsparcia i zasobów Worldship, z którego korzysta ponad 598 000 klientów, jesteśmy nastawieni na obsługę najwyższej jakości.

Kolejnym przykładem naszego zaangażowania w innowacyjność jest centrum przeładunkowe UPS w Strykowie. Jest to największy tego typu projekt w historii UPS zrealizowany w Europie Środkowo-Wschodniej o wielkości 12 800 metrów kwadratowych, czyli powierzchnią odpowiada dwóm boiskom piłkarskim. Centrum przeładunkowe daje możliwość sortowania przesyłek z wydajnością 15 000 paczek na godzinę, posiada 70 stanowisk załadunkowych oraz rozładunkowych dla ciężarówek, a także 125 miejsc parkingowych i załadunkowych dla samochodów dostawczych. Do centrum trafiają przesyłki przewożone tirami, ale także samolotami, lądującymi na warszawskim Okęciu, które przylecą do Polski m. in. z Niemiec, a nawet z odległych Chin. Stanowi to świadectwo tego, jak daleko można zajść dzięki innowacyjnemu myśleniu i doskonałemu zespołowi. Ale to nie wszystko. Nasza linia usług wykorzystywanych przez naszych klientów nieustannie wpływa na sposób prowadzenia działalności na całym świecie. To właśnie logistyka. To właśnie UPS.

Pandemia – hasło, które postawiło na baczność każdy biznes na świecie. Łącznie z naszym.

UPS w bardzo krótkim czasie zapewnił pracownikom biurowym opcję pracy zdalnej i poczucie bezpieczeństwa w tak nietypowej sytuacji. Wykazaliśmy się dbałością o pracowników i klientów zapewniając odpowiedni sprzęt, możliwość pracy w domu i ciągłość procesu. O jakość i poczucie bezpieczeństwa dbamy nawet w tak estremalnej sytuacji. Chcemy wywiązać się z obietnic danych naszym pracownikom i klientom bez względu na okoliczności.

Zapewnienie zdrowia i bezpieczeństwa naszych pracowników, klientów oraz dostawców przy jednoczesnym zachowaniu wysokich standardów obsługi klienta jest naszym najwyższym priorytetem w trakcie pandemii Covid-19.

UPS GLOBAL BUSINESS SERVICES (UPS GBS)

UPS Global Business Services powstał w 2011 roku w celu optymalizacji procesów biznesowych, które umożliwiają rozwój całego UPS. Jest to możliwe dzięki wykwalifikowanym pracownikom, wykorzystywaniu zaawansowanej technologii i zapewnianiu oszczędności dla całej organizacji. W Polsce Globalne Centrum Usług Bisnesowych UPS powstało we Wrocławiu i w Łodzi. Świadczymy usługi na rzecz spółek UPS w całej Europie. UPS codziennie dostarcza na całym świecie ponad 20 milionów paczek. Operacja wymaga wsparcia administracji, którą stanowimy między innymi my-GBSersi. W ponad 40 działach pracują specjaliści, analitycy i administratorzy z zakresu księgowości, wsparcia sprzedaży, administracji marketingowej, podatku celnego, logistyki i wielu innych. W naszych nowoczesnych biurowcach zlokalizowanych w centrach dwóch pieknych, polskich miast spotyka się codziennie ponad 1000 pracowników o zróżnicowanym doświadczeniu, wykształceniu oraz umiejętnościach.