Specjalista Centrum Wsparcia Jakości
Główna lokalizacja: WARSZAWA, Polska Identyfikator oferty R24046918 Kod pocztowy 01222Sprawdź swoją kolejną możliwość w organizacji z listy Fortune Global 500. Wyobraź sobie innowacyjne możliwości, poznaj naszą satysfakcjonującą kulturę i pracuj z utalentowanymi zespołami, które pomagają Ci stawać się lepszą wersją siebie każdego dnia. Wiemy, czego potrzeba, aby wprowadzić UPS w przyszłość – ludzi z wyjątkowym połączeniem umiejętności i pasji. Jeśli masz odpowiednie cechy i motywację, aby kierować sobą lub zespołami, istnieją stanowiska, dzięki którym rozwiniesz swoje umiejętności i wzniesiesz się na wyższy poziom.
Opis stanowiska:
Poltraf sp. z o. o. oferuje pracę na stanowisku:
Specjalista Centrum Wsparcia Jakości
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Pradzynskiego 1/3
Główne zadania:
- Budowanie i utrzymywanie dobrych i efektywnych relacji z innymi działami w firmie, w tym z klientami wewnętrznymi.
- Koordynowanie procesu kontroli zmian dla zmian lokalnych i globalnych.
- Obsługa odchyleń i reklamacji klientów.
- Przeprowadzanie oceny ryzyka jakościowego.
- Opracowywanie standardowych procedur operacyjnych i instrukcji pracy.
- Współpraca przy przeglądach polityk, procedur, regulacji oraz specyficznych instrukcji pracy.
- Prowadzenie szkoleń w obszarze swojej ekspertyzy.
- Śledzenie realizacji planów działań i raportowanie opóźnionych planów działań do kolejnego poziomu zarządzania.
- Dostarczanie danych i wsparcie przy przeglądach systemu zarządzania jakością w obszarze odpowiedzialności.
- Raportowanie i ocena danych z elektronicznego systemu zarządzania jakością.
- Wsparcie podczas audytów wewnętrznych i regulacyjnych w obszarze swojej ekspertyzy.
- Identyfikacja obszarów do poprawy i komunikowanie rekomendacji do przełożonego.
- Udział w regularnych spotkaniach zarządzania wynikami w celu wspierania wysokiej efektywności centrum wsparcia jakości.
Oczekiwania wobec kandydata:
- Tytuł licencjata/inżyniera w dziecinie nauk ścisłych/przyrodniczych.
- Płynna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
- Doświadczenie z aplikacjami Microsoft Office (Excel, Word, Outlook, PowerPoint).
Mile widziane:
- Płynna znajomość języka hiszpańskiego w mowie i piśmie.
- Doświadczenie w pracy z regulacjami GDP, GMP, ISO 9001 i ISO 13485.
- Doświadczenie w zarządzaniu odchyleniami i kontrolą zmian.
- Doświadczenie w procesach magazynowania i dystrybucji.
- Doświadczenie w pracy z elektronicznym systemem zarządzania jakością.
- Dokładność i przestrzeganie standardów jakości.
- Zdolność do identyfikowania potencjalnych luk w procesach i proponowania możliwych usprawnień.
- Dobra organizacja pracy i umiejętność terminowej realizacji zadań.
- Elastyczność w godzinach pracy – praca może wymagać pracy poza godzinami 09:00-17:00.
Oferujemy:
Umowę o pracę
Pakiet świadczeń pozapłacowych (opieka medyczna, karta multisport, plan emerytalny)
Wypłaty świadczeń z ZFŚS
Pracę w międzynarodowej firmie o stabilnej pozycji rynkowej
Możliwość rozwoju zawodowego i samorealizacji - polityka awansu wewnętrznego
Pracę w systemie hybrydowym (1 dzień pracy zdalnej)
Klauzula RODO
Przed przystąpieniem do procesu rekrutacji prosimy o zapoznanie się z procedurą umieszczoną pod poniższym linkiem: https://ups.pagetiger.com/bdpxpfu
Typ pracownika etatowego:
UPS dokłada wszelkich starań, aby zapewnić miejsce pracy wolne od dyskryminacji, nękania i działań odwetowych.
Jak dotąd nie obejrzałeś/-aś żadnej z naszych ofert pracy.
Podobne oferty
Przeglądaj wszystkie dostępne oferty pracyUstaw powiadomienie o ofertach pracy
Zrób pierwszy krok w stronę nowych możliwości z UPS.
Jesteś częścią UPS
Razem jesteśmy lepsi. Zjednoczeni jesteśmy silniejsi. Jesteśmy UPS.
Dowiedz się więcej(links to About Us page)Fortune: Najbardziej Podziwiane Firmy Świata 2024
Jesteśmy dumni z naszego trwale doskonałego wizerunku w branży. To najnowsze wyróżnienie, przyznane przez analityków finansowych, nadal umacnia naszą reputację na dzisiejszym, wysoce konkurencyjnym rynku.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ about Fortune World's Most Admired Companies ranking. (Opens in new window)