Pracownik Działu Obsługi Klienta
Główna lokalizacja: LODZ, Polska Identyfikator oferty R23004548Sprawdź swoją kolejną możliwość w organizacji z listy Fortune Global 500. Wyobraź sobie innowacyjne możliwości, poznaj naszą satysfakcjonującą kulturę i pracuj z utalentowanymi zespołami, które pomagają Ci stawać się lepszą wersją siebie każdego dnia. Wiemy, czego potrzeba, aby wprowadzić UPS w przyszłość – ludzi z wyjątkowym połączeniem umiejętności i pasji. Jeśli masz odpowiednie cechy i motywację, aby kierować sobą lub zespołami, istnieją stanowiska, dzięki którym rozwiniesz swoje umiejętności i wzniesiesz się na wyższy poziom.
Opis stanowiska:
Opis stanowiska
- praca w contact center/call center - telefoniczna obsługa klientów (jedynie połączenia przychodzące);
- rejestracja oraz obsługa bieżących interwencji zgłaszanych przez klientów w systemie CEC;
- rejestrowanie pozostałych aktywności realizowanych w ramach codziennej obsługi klientów;
- współpraca z działami UPS w celu zapewnienia najwyżej jakości obsługi klientów.
Od kandydatów oczekujemy:
- dostępność na 3-tygodniowe szkolenie stacjonarne w Łodzi;
- komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- mile widziana znajomość specyfiki pracy CSC;
- dobra znajomość pakietu MS Office;
- umiejętność analitycznego myślenia oraz wysokie umiejętności interpersonalne;
- bardzo dobra organizacja pracy;
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- wymagana dyspozycyjność od poniedzialku do piątku 7:30-20:00 oraz w kilka sobót w roku 8:00-16:00
Typ pracownika etatowego:
UPS dokłada wszelkich starań, aby zapewnić miejsce pracy wolne od dyskryminacji, nękania i działań odwetowych.
Jak dotąd nie obejrzałeś/-aś żadnej z naszych ofert pracy.
Podobne oferty
Przeglądaj wszystkie dostępne oferty pracyUstaw powiadomienie o ofertach pracy
Weź krok w stronę Future You